I need in

Avi's Restaurant- המסעדה של אבי

Recommendations & Reviews

  • HaKishon St 1, Tiberias, Israel
    Tiberias 14201 (map)

About us


"המסעדה של אבי" היא מסעדה כשרה למהדרין בטבריה. המסעדה, מפוארת וממוזגת, שוכנת מול מלון "לאונרדו קלאב" בטבריה וקיימת על גלגוליה השונים למעלה מ-30 שנה. כבר במבט ראשון ניכרים ההשקעה, ההקפדה על הפרטים, הנוי וההידור העשויים בטוב טעם.
מיקומה, בתוך מבנה טברייני ישן וקלאסי למראה ועיצובה הייחודי (קירות אבן וחלונות קשתיים עם ויטראז'ים) יוצרים אווירה פסטורלית שהצמחייה השופעת והאקווריום הססגוני מעצימים אותה. הוסיפו לזה את מיקומה הנהדר בסמוך לחופיה הקסומים של הכנרת ותקבלו אווירה לתפארת.

המסעדה הוקמה בשנת 1977 כ"בית התה של אבי" ומכרה למעלה מ-20 סוגי תה כשהיא מעוצבת בסגנון אנגלי מלכותי. כשהסתיים החורף ואיתו גם הדרישה לתה מחמם, החלו להגיש במקום מאכלים איטלקיים ופיצות בהתאם לקיץ הטברייני החם. הפיצות הפכו לשם דבר בעיר והמקום הפך למוקד בילוי מרכזי שמושך אליו אנשים מכל האזור עד שבכל אירוע חברתי שצץ כולם ידעו שהולכים לשבת אצל אבי.
בשנת 1982 בעצת חבר ומסעדן תל אביבי, המקום הוסב למסעדה ושמו שונה ל "המסעדה של אבי" מאז ממשיכים במסעדה את הקו הטברייני, מקפידים על איכות המוצרים, מגישים דגים טריים שמגיעים הישר מהכנרת למחבת, ומעניקים שירות אדיב וביתי כמו שלא תקבלו בשום מקום אחר.

המקום מתאפיין באווירה חמימה, שירות מקצועי... show more
ומפנק וכמובן בבשר איכותי שאין לו מתחרה. הבשר נבחר בקפידה ואנשי גריל מקצועיים מטפלים בו באהבה. צוות המסעדה המחויב לשירות מיטבי ומסור מגיש את המטעמים במקצועיות ובאדיבות.
ציבור סועדים גדול ונאמן מטבריה ומהאזור, כמו גם תיירים מהארץ ומחו"ל מגיעים ל"מסעדה של אבי" כדי לאכול ארוחה טובה שתיחקק בזיכרונם, כשיא הטיול או הנופש שהם עורכים באזור.

במסעדה ניתן לערוך מגוון כנסים (עסקיים/פרטיים) ואירועים כגון בר מצוות, חינות, בריתות וימי הולדת.
במסעדה קומה נוספת, היכולה להכיל מספר רב של אנשים, בה ניתן לקיים אירועים סגורים. כך, אם מתקיים בה אירוע ספציפי, המסעדה לא נסגרת, והחוגגים זוכים בכל זאת לפרטיות מלאה.



show more

Hours of operation

Monday11:30 - 23:30
Tuesday11:30 - 23:30
Wednesday11:30 - 23:30
Thursday11:30 - 23:30
Sunday11:30 - 23:30
Fri, SatClosed

CLOSED NOW


Recommendations and reviews from 1 person

  • Referral from April 9, 2016
    Facebook reviewer avatar
    -1
    View full conversation on Facebook
New Review
and/or
  • Kosher restaurantx
  • Middle eastern restaurantx
  • Restaurant/cafex

     
     
     
     
Loading..
Please wait....
Loading...
Please wait...