I need in

חינאוי בוצ'ר שופ Hinnawi Butcher Shop

  • www.facebook.com/thehinnawibutchers...

Recommendations & Reviews

  • 58 Kedem Street
    Tel Aviv (map)

About us

האטליז של חינאווי ברחוב קדם ביפו הפך בשנים האחרונות לרשת משולשת חנויות, וכיום מונה רשת חינאווי בוצ'ר שופ שלושה סניפים: הסניף המסורתי ביפו וסניפים נוספים ברחוב החושלים בהרצליה וברחוב קרליבך בתל-אביב.
כבר עשרות שנים מושכת חינאווי את שוחרי הבשר המתכוננים לארוחת בשרים או לברביקיו על מנגל דשן – למי שמקפידים על שם זה למצלה הבשרים שלהם. בכל סניפי חינאווי בוצ'ר שופ הבשר עדיין במרכז, אך נוספו לו יינות ואלכוהול, מעדני גורמה, פסטות, רטבים וסלטים. מי שמוביל את המהלך הוא נג'יב חינאוי, דור שלישי לקצבים ומומחים לבשר – צעיר אנרגטי ובעל חזון.

הכול התחיל מסבא נג'יב חינאוי שעמד בראש משפחה יפואית. בסוף המאה ה-19, ופתח אטליז קטן. אליאס, האבא של נג'יב היה בכור הבנים של הסבא. כשהיה בן 16 נפטר הסבא, ואליאס נאלץ לעזוב את בית הספר התיכון הצרפתי ביפו כדי לפרנס חמישה אחים, אחות ואימא. אליאס לקח את האטליז לידיים והאחים הצטרפו לעזרה. החנות ברחוב קדם פועלת עד היום, והתפתחה עם השנים. נג'יב הנכד נכנס לעניינים מגיל צעיר, וכבר בהיותו בן 12 בא אחרי הלימודים בבית הספר לעזור לאבא לטפל בחתיכות בשר.

נג'יב רצה לעסוק בעיקר בחיתוך הבשר, אך בשלב זה נתנו לו רק לצפות בחיתוך הבשר. עם סיום הלימודים נכנס נג'יב לעבוד באופן קבוע. הוא אומר: "למדתי מאבא... show more
שלי איך לבחור בשר, למדתי את את החיתוכים הנכונים, איך לעבוד עם הלקוח ולהסביר לו מה מתאים וכדאי להכין ואיך, זמן בישול ומידת הצלייה. עם הזמן נוסף הידע המקצועי שלמדתי בעצמי מתוך ניסיון בעבודה עם הבשר. אלה כול הטיפים שאבא נתן לאנשים מתוך הניסיון שלו, ואני מעביר היום לקצבים ברשת חינאווי וללקוחות. show more

New Review
and/or
  • Butcher shopx
  • Food & Restaurantx

     
     
     
     
Loading..
Please wait....
Loading...
Please wait...