I need in

מלון בראשית

Recommendations & Reviews

  • דרך בראשית 1
    Tel Aviv (map)

About us

מלון בראשית

חופשה רומנטית במלון בראשית


באחת מנקודות החן על המפה הישראלית, אי שם בדרום הקרוב יושב מלון בראשית מעל צוקים מרשימים והמכתש המפורסם. הרבה מאוד ישראלים מגיעים לדרום הארץ כשהם בוחרים לצאת לטיולים או לנופש, אך הרוב המוחלט מוצאים את דרכם לאילת לאחד ממלונות התיירות המקומיים. אילת היא אומנם עיר קיט ברמה גבוהה ביותר, אך ברי המזל שלקחו צעד אחורה ועצרו במצפה רמון מגלים ישראל אחרת, מהממת ביופייה. עם נופים עוצרי נשימה ושקט מרגש שמזכיר לנו את מקומנו בעולם, המצפה מאפשר לנו לחוות חופשה אמיתית עם שקט פנימי ושלווה שנוצרת בטבעיות גמורה. בעוד אילת, או אפילו טורקיה הפופולארית יוצרות אווירה שלא באמת שונה כל-כך מחיי היום יום שלנו, עם הרבה המולה ורעש, השהות במלון מבודד ומרוחק זה באמת נותנת את תחושת ההתחלה המחודשת שכולנו מחפשים כשאנו בוחרים לצאת לחופשה, תחושה של בראשית.

כמובן שכתיירים אין כל סיבה שנוותר על האפשרויות הרבות שמציעים מלונות גדולים, ולכן ניתן גם כאן ליהנות מהמתקנים השונים אליהם התייר הישראלי והבינלאומי מורגל במסעותיו וחופשותיו. מחדר אוכל מפנק עם ארוחות בשלל טעמים ועם שפע משגע, ועד חמאם מקומי, ספא ובריכות, כל מה שאנחנו רוצים כנופשים מחכה לנו במצפה רמון, אבל בניחוח שונה ואווירה חדשה. ההבדל... show more
נעוץ באנרגיה השונה שיש למצפה לתת לאורחיו, וכל מי שביקר בו יודע להגיד כי יש משהו באוויר, משהו מיוחד שאין במקומות אחרים בעולם.

היתרון הנוסף של חופשה במלון בראשית הוא כמובן אתרי הטיול המקומיים שמאפשרים לאורחים ליהנות מנופי הארץ הקדומים, ארץ יפהפייה ומהפנטת. מכתש רמון נחשב יעד תיירותי בינלאומי מועדף והוא ידוע בכל העולם. רוב התיירים שמגיעים ארצה לביקורים וטיולים חוזרים עם תמונות מרשימות של המכתש המהמם ועם זיכרונות יוצאי דופן של נופים קדומים שמשאירים חותם על הנשמה. בעוד רוב הישראלים מגיעים לאזור זה בארץ בילדותם כחלק מסיורי בית-הספר היסודי, לרוב אלו החוזרים למקום בבגרותם הם אלו הנשבים בקסמו. עוצמת ההרים, הצבעים והצללים לא תמיד מרשימה ילדים חסרי שקט אשר מחפשים להשתעשע וליהנות מהאווירה שיש בקבוצות גדולות מאוד של ילדים. אז למרות שהמוני ישראלים ראו בילדותם את נופי המצפים של רמון ואת המכתש האגדי, רק ביקור מחודש כבוגרים יכול לצרוב בהוויה שלנו את העוצמה האדירה שיש למקום הזה להציע.

האווירה הרומנטית שמשרים הצוקים המדבר והמכתש הכובשים ביופיים המסתורי מקבלת חיזוק מעשה ידי אדם. אחד היתרונות שיש בחופשה במלון ייחודי זה הינה נוכחות הבריכות הפרטיות בחדריו, רעיון חסר תקדים בארצנו, ומתכון מעניין לשדרוג חווית החופשה. לא זאת ועוד, עוצמת השקט והשלווה המדבריים מודגשים בעזרת השקט שבפנים, כאשר ישנה מגבלה ברורה על כמות הילדים המותרת במלון במקביל. מיעוט הילדים מבטיח שקט רב יחסית, והאווירה נשמרת ומאפשרת לנופשים לשמור על שקט ושלווה ולא לשבור את האווירה.

מצפה רמון נמצא בנגב, כשמונים קילומטרים מבאר שבע, ומהווה תחנה לביקורים של תיירים מכל העולם בדרכם להכיר את הנגב. תרמילאים ישראלים רבים מייחסים למקום חשיבות עליונה שכן הוא עדיין אחד המקומות הבתוליים יחסית בארץ. עולם התיירות מושתת לרוב על מקומות אותם סימנו בתחילה פורצי דרך ותרמילאים, וחברות הטיולים הגדולות, בעלי המלונות ושירותי התיירות בעולם מגיעים בעקבות טיילים אלו כדי להפוך את האזור לנגיש גם לקהל הרחב. כך נכון גם עם המצפה והמכתש אשר נחשבים לפנינים במסלולי הטיול בארץ-ישראל. לרוב במהלך חיים מהירים של עבודה רצופה ודאגה לכלכלה שלנו אנו שוכחים את היופי והעוצמה שיש בחיים. מצפה רמון הוא אחד מהמקומות המועטים הללו בעולם אשר יכולים להזכיר לנו ברגע אחד את יופי החיים ואת השמחה שבלב. show more

New Review
and/or
  • Hotelx

     
     
     
     
Loading..
Please wait....
Loading...
Please wait...