I need in

אייל יונגר - מתרגם אותך לכלב

Recommendations & Reviews

About us

בזמן לימודיי לראיית חשבון (שאני אשב במשרד 10 שעות רצוף? מה חשבתי לעצמי?!) הבנתי שאני לגמרי לא בכיוון. כיוון שכל חיי עבדתי עם אנשים ועם כלבים, בין היתר בניסיון להתאים כלבים למאמצים, נוסף על התנדבויות רבות ושונות בעמותות כאלו או אחרות, בער בי הרצון לבדוק ולהבין את הפער האדיר הקיים בין הרצונות שלנו, בני האדם, לבין רצונותיהם של הכלבים ויכולותיהם.

כמה פעמים יצא לכם להיתקל בבעלי כלבים, מעוצבנים ומתוסכלים, צועקים על הכלב שלהם: "לא!", "די!", "מספיק!", "כלב רע!", "עזוב!"? והרשימה עוד ארוכה... וכל מה שהם מקבלים ממנו בתמורה זה מבט חלול שנמשך כשנייה או שתיים, והכלב חוזר לעיסוקו, בין אם זה לרוחם של הבעלים ובין אם לא... ואז מיד שומעים משהו בנוסח: "איזה כלב טיפש\תחמן\מניפולטיבי!", "מההה, הוא לא מבין מה אני אומר לו?! הרי לא זה לא!", "הוא דומיננטי" או "זהו! אין לי כוחות יותר".

אז זהו, שכלבים ממש אבל ממש לא טיפשים, והם גם רחוקים מלהיות דומיננטיים. הם פשוט לא מבינים אותנו. בין אם תדברו אליהם בעברית, באנגלית, בג'יבריש או בקווקזית, זה לא באמת משנה... בשבילם זו פשוט שפה זרה.

אם אתם מחפשים שפה משותפת עם הכלב שלכם, שפה שמושתתת על אמון הדדי והקשבה לצרכים שלכם ושלו כאחד, אתם צריכים קודם כל להקשיב לו. תאמינו לי, אם יש משהו שלמדתי במהלך תקופת לימודיי את... show more
המקצוע ובמהלך חיי המקצועיים (למעשה כל יום אני רק לומד יותר ויותר) זה שלכלב שלנו, בדיוק כמונו, יש צרכים - בין אם הם פיזיולוגיים או פסיכולוגיים - ואנו חייבים להתייחס אליהם על מנת שנוכל להקנות לנו, כמשפחה, מסגרת מסודרת של חוקים וכללים. עליכם למצוא שפה משותפת שתהווה בסיס למערכת יחסים תקינה ומהנה ביניכם ובין הכלב שבחרתם לחיות אתו. מכאן, הכול ייראה וירגיש בהרבה יותר טוב. לא יודעים איך לעשות זאת? כאן אני נכנס לתמונה...

שמי אייל יונגר, בן 29 מת"א, מטפל התנהגותי ומאלף כלבים, בהכשרתו של גיא תיכון – אילוף וטיפול התנהגותי (מורה בבית הספר לאילוף – מרקר טריינינג). אני אלמד אתכם כיצד להגיע לשפה המשותפת הזו, ולמעשה אתרגם אתכם לכלב, ואת הכלב לכם.
עבודתי נעשית בגישה חיובית, ללא כפייה, בגובה עיניי הכלב ובהתייחסות מלאה לצרכים ההדדיים של שניכם, מתוך אמונה מלאה בכך שהכלב הוא לא עוד חיית מחמד שזרוקה לה בבית בפינה, אלא בן משפחה של ממש.

עוד על עברי המקצועי:
• מטפל התנהגותי ומאלף כלבים בחברת DogSense
• מדריך חוגי ילדים לכלבנות נכונה והבנת הכלב בחברת DogSense
• מדריך שיעורי העשרה בבתי הספר "רימונים" ו"פינס" בגדרה
(מטעם חברת DogSense)
• אסיסטנט וטרינר ב"מרכז הווטרינרי רמת השרון", ברשותו של ד"ר
נרי
• מתנדב בעמותת "חברים לחיים"

והכי חשוב, אני מאוד אוהב את מה שאני עושה! ומחכה כל יום ליום שלמחרת כדי להכיר ולעבוד עם עוד אנשים ועם עוד כלבים, ובכך להעלות את המודעות לכלבנות נכונה, טובה ובריאה.

show more

Hours of operation

Monday09:00 - 20:00
Tuesday09:00 - 20:00
Wednesday09:00 - 20:00
Thursday09:00 - 20:00
Friday09:00 - 20:00
Sunday09:00 - 20:00

OPEN NOW


6 recommendations and reviews from 2 people

  • Referral from August 18, 2015
    Facebook reviewer avatar
    -1
    View full conversation on Facebook
  • Recommendations from Eyal Y.

  • Referral from September 14, 2016
    Facebook reviewer avatar
    -1
    View full conversation on Facebook
  • Referral from July 19, 2015
    Facebook reviewer avatar
    -1
    View full conversation on Facebook
  • Recommendations from Beata Y.

  • Referral from April 19, 2016
    Facebook reviewer avatar
    -1
    View full conversation on Facebook
  • Referral from September 29, 2015
    Facebook reviewer avatar
    -1
    View full conversation on Facebook
New Review
and/or
  • Pet Trainerx

     
     
     
     
Loading..
Please wait....
Loading...
Please wait...